De kleuren werden gekozen aan de hand van enkele kernwoorden van de zaak zelf. Toen ik de vraag stelde wat HABBIT moet uitstralen, kreeg ik vol overtuiging de volgende termen op een dienblaadje: "chique", "betaalbaar", "tattoo", "vintage interieur" "modern" en ook "klassiek".
Dit gaf al snel als resultaat een combinatie van goudfolie en mat zwart. Het logo zelf bestaat uit 2 letters B, die uitgespaard werden uit een vorm met 3 convexe hoeken en 1 rechte hoek. De letters staan ook met de rug tegen elkaar, dit geeft aan dat de zaakvoerders: Bettina en Birgit genaamd, op elkaar kunnen rekenen en een steun zijn.
Hier leverde Designjunkie zowel het ontwerp en het geprint materiaal voor:
- naamkaartjes
- flyers
- condoomverpakkingen (actie Valentijn)
- brushkaart
- kadobon
- dibond (boven inkom + plaatjes parking)
- spandoek
- easy-fit stickervel voor straatborden
- stempels
View the embedded image gallery online at:
https://www.designjunkie.be/recent-werk/drukwerk-habbit#sigProIde7a017bef4
https://www.designjunkie.be/recent-werk/drukwerk-habbit#sigProIde7a017bef4